torsdag 28. februar 2008




Februar

Det er nå Februar og denne måneden har vært kjempe bra. Vi har fått masse masse snø i det siste og det er fryktelig kaldt ute. Jeg bruker vanligvis ikke å like at det snør mye, men når det gjør det her får vi som regel noe som kalles snowday. Det betyr at det ikke er noe skole den dagen pga for mye snø. Skolen min er veldig strenge på dette så de bruker heller å gi oss to timers delay. det har vært en del AFS aktiviteter denne måneden og tidlig Februar dro jeg til et sted som heter Greenwich, det er ca 45 min fra her. Vi overnattet hos en annen familie i fra torsdag til søndag og det var meningen at vi skulle prate om landene våres på skolen den fredagen. Men desverre hadde skolen snowday den dagen faktisk så vi dro heller hjem til noen og så på filmer. Jeg liker veldig godt de AFS helgene, det er kjempe gøy og du møter mange nye folk hele tiden. Jeg har fått mange gode venner i andre byer enn Niskayuna nå, det eneste problemet er at jeg ikke kan kjøre og at det er vanskelig å få møtt de igjen.Lørdagen var vi med på deres skoledans, noe som var veldig gøy. Folk hadde nok misforstått en del siden noen kom i prom dresser andre i olabukser, men var jo det som gjorde det så gøy å se på;)Søndagen gikk med på å go snowtubing også spise en stor middag før vi alle dro hjem igjen.

Ingen kommentarer: