fredag 20. juni 2008







jeg har nå hatt den siste store dansen på skolen og det var bare for seniors. Det var kjempe koselig og ikke så mye stress som prom. Dansen var holdt på et hotell nede ved et vann og vi ble servert masse mat og dessert.
vi danset hele kvelden og det var en kjempe koselig avslutning på året. Skolen er nå ogå endelig ferdig og jeg har bare graduation igjen, noe som jeg gleder meg masse til.
Jeg har måtte tatt en del eksamener i de fleste klassene mine , men alt gikk veldig bra. Været her har vært ekstremt helt til nå med veldig varme dager og tordenstormer. noen dager var det varmere her enn i Florida og vi fikk slippe litt av skolen:)
Nå er det ikke lenge til jeg skal hjem og det er veldig merkelig å tenke på.
Jeg gruer meg til å forlate alle her, men samtidig gleder jeg meg til å se alle dere der hjemme<3

Ingen kommentarer: