fredag 20. juni 2008

PROM=)








Da var den dagen her som alle her borte har gledet seg til siden freshmen year, nemlig prom. For meg var det vel egentlig litt oppskrytt og alt for mye penger, men fortsatt veldig gøy og amerikanskt=)
på morgenen dro jeg og vertsøsteren min til firsøren for å ordne hår og make-up, vi brukte vel rundt 3 timer der tenker jeg. Tanten hennes kom så og hentet oss og tok oss med ut på lunsj før hun så kjørte oss hjem igjen så vi kunne ordne oss ferdig.
på ettermiddagen kom datene våres og vi tok bilder her hjemme med familien før en limousin kom og plukket oss opp. vertsøsteren min og daten hennes hadde bestilt en liten sølv mustang. vi hadde limoen for 8 timer og den kjørte oss til walk-in på skolen, selve promet og til afterprom. kvelden gikk veldig fort og plutselig var den over, men var helt klart verdt det :)

Ingen kommentarer: